És l'entitat sense afany de lucre que agrupa els pares i les mares de l'escola.

El seu objectiu fonamental és contribuir a la millora de la qualitat de l'ensenyament que reben els nens i nenes.

El seu funcionament es basa en el diàleg i en la col·laboració amb els diversos sectors de la comunitat educativa.

PER QUÈ SERVEIX?

• És el principal interlocutor que tenen els mestres i l'equip directiu per a tractar els temes que afecten a tot el col·lectiu de famílies.
  • Permet als pares i a les mares reflexionar i opinar sobre el funcionament quotidià de l'escola i sobre temes educatius d'abast més general.
  • Administra i gestiona els recursos que aporten els associats.
  • Participa en la presa de decisions i en el govern del col·legi mitjançant un representant en el Consell Escolar del Centre.

QUINS SERVEIS POT OFERIR?

• L'AMPA pot oferir els serveis més adequats a les circumstàncies i a les necessitats de cada moment. Alguns dels serveis més freqüents són: la distribució de llibres de text, les activitats extraescolars i el servei d'acollida matinal de 8 a 9h.

COM PODEU PARTICIPAR-HI?

• Fent-vos socis i assistint als actes i reunions que es convoquen.
  • Formant part de la Junta Directiva que escull democràticament l'assemblea de socis.

LA VOSTRA COL·LABORACIÓ ÉS IMPORTANT

INFORMEU-VOS A L'AMPA DE L'ESCOLA.