L'escola

El Projecte Educatiu del Centre pretén desenvolupar en els alumnes les capacitats que els permetin resoldre situacions i necessitats de la vida quotidiana i afavoreixin el procés de desenvolupament harmònic de la seva personalitat, partint sempre de l'entorn més immediat en què es troba situada l'escola.

Des del respecte a la integritat i la dignitat de tothom, defensem els principis de convivència democràtica, admetem el pluralisme ideològic i, a través de la coeducació, intentarem eliminar qualsevol tipus de discriminació entre els nostres alumnes.

Ens proposem afavorir el respecte, el diàleg, la reflexió, la col·laboració i la solidaritat, juntament amb l'ordre i la disciplina necessaris com a eines útils de treball.

Procurem sempre adequar les activitats al ritme d'aprenentatge de nens i nenes.

Promovem una major participació de tothom a la gestió de l'escola.

És a dir, procurem posar els fonaments educatius que més endavant permetran als nostres alumnes aconseguir la seva educació integral.

L'etapa d'Educació Primària està dividida en tres Cicles de dos cursos cadascun, durant els quals es van desenvolupant els objectius determinats al Projecte Curricular de Centre de cada àrea.

Tant a Educació Infantil com a Primària cada grup d'alumnes es troba sota la responsabilitat d'un professor-tutor que:

• Coordina i orienta les activitats escolars i és el punt de referència dels pares amb l'escola.

• Té un horari de visites setmanals amb els pares.

• Està coordinat amb l'EAP (Equip d'Assessorament Psicopedagògic).

• Realitza avaluacions trimestrals del treball escolar, juntament amb els mestres del cicle.