Coca de Llardons

Ja ha arribat la vella quaresma a l'escola i això vol dir que comença el temps de pasqua.
A més dels bunyols, un producte típic d'aquesta època són els llardons.
Els nens i nenes de tercer i quart de primària, hem fet de cuiners per un dia, i en comptes de fer la tradicional truita, hem elaborat una coca de llardons.
Les nostres tutores van comprar-nos els ingredients, nosaltres vam fer la barreja, i la Tina (que és la cuinera de l'escola) molt amablement ens les va coure al forn.
Tant els pares com els mestres ens van felicitar. Així doncs, us afegim la recepta per si la voleu fer.

COCA DE LLARDONS

INGREDIENTS:
- Làmines de pasta de full.
- Llardons.
- Sucre.
- Ametlla picada.
- Farina.

PREPARACIÓ:
1- Triturem els llardons.
2- Posem sobre la taula una mica de farina per poder treballar i que no se'ns enganxi res.
3- Amb les mans ben netes, amassem la pasta de full.
4- Hi afegim un grapat de llardons i una miqueta de sucre, ho barregem molt bé i fem boles compactes amb la massa que en resulti.
5- Estirem les boles amb el rotllo.
6- Hi posem a sobre una mica de sucre i les ametlles.
7- Col·loquem les coques a la safata del forn i les posem, amb el forn prèviament calent durant un a mitja hora aproximadament, vigilant que no es cremin.
Ara tant sols resta menjar-les. BON PROFIT!

Inici |  L'Escola |  Situació |  PAD |  Equip Pedagògic |  Instal·lacions |  AMPA |  Menjador |  Festes |  Sortides |  Preinscripció |  Activitats