L'escola celebra el 25è aniversari

Crear una escola no és fàcil: s'han de fer projectes arquitectònics, econòmics, viure el procés de construcció, etc. Un cop fet això, s'ha de crear un projecte educatiu d'escola per tal de definir la seva línia metodològica, la seva normativa, el seu funcionament, entre d'altres.

Fa 25 anys es va aconseguir tot això, i gràcies a tota aquesta tasca realitzada, enguany estem aquí, celebrant el nostre aniversari.

Val a dir que mantenir una institució com aquesta tampoc és senzill, ja que coordinar el treball de tots els membres de la comunitat educativa i alhora mantenir-ne l'esperit i la il·lusió amb els quals es va dur endavant aquest projecte inicial, és més complicat del que ens pensem i precisa de moltes hores i molta dedicació.

Per això, seria bo reconèixer i agrair el treball que s'ha anat realitzant al llarg de tots aquests anys a totes i cadascuna de les persones (treballadors, alumnes, pares, monitors, conserges...) que han passat per aquí, ja que cada peça d'aquest trencaclosques ha estat vital.

Ara tan sols ens queda demanar un desig abans d'apagar la nostra espelma, i pensem que el millor desig és QUE PUGUEM COMPLIR MOLTS MÉS AMB LA MATEIXA IL·LUSIÓ QUE QUAN VAM ARRIBAR AL CEIP CATALUNYA.