Ludoteca

Els alumnes d'Educació Infantil assisteixen a la Ludoteca desdoblant el grup classe. Per treballar a la Ludoteca donem una gran importància als rituals: des d'arribar a la sala, fer la rotllana, descordar-se les sabates, verbalitzar a que volen jugar amb les frases: Vull jugar a....., vull anar al racó de...i d'altres semblants.

Seguim ja pròpiament amb el joc. Abans la mestra haurà iniciat la sessió de Ludoteca del dia amb una activitat de vocabulari d'un dels racons. Un cop iniciada la sessió la mestra volta per la sala, pregunta i s'interessa per les situacions que s'han anat creant. A l'hora de recollir es torna a fer la rotllana i ordenadament expliquen amb qui han jugat i com s'ho han passat. Ens tornem a posar les sabates i baixem a la classe.