Racons Primària

Al Cicle Inicial tenim una aula de Racons, on els nens i les nenes, individualment, per parelles o fins i tot en petit grup realitzen simultàniament diferents activitats que donen resposta a la diversitat d'interessos, de capacitats, de possibilitats, de ritmes d'aprenentatge ... de cada nen / a .

Així mateix , impliquen una metodologia més creativa , més lliure i en definitiva més engrescadora que ajudi al nen/a a consolidar els aprenentatges introduïts col·lectivament a l'aula ordinària .

Els alumnes de Cicle Inicial tenen dues hores setmanals de Racons en situació de doblatge ( dos mestres dins l'aula ) .

Cliqueu per obrir Cliqueu per obrir Cliqueu per obrir

Inici  L'Escola |  Situació |  PAD |  Equip Pedagògic |  Instal·lacions |  AMPA |  Menjador |  Festes |  Sortides |  Preinscripció |  Activitats