L'edifici es troba situat al Carrer Sant Joan , 10, un passeig llarg i ample que fa que l'entrada a l'escola sigui espaiosa i agradable.

És un edifici que té un disseny modern alegre i amb molta claror, mereixedor d'una distinció en els premis FAD.

Va ser inaugurat el 1985.

És un edifici sense barreres arquitectòniques que disposa d'ascensor i rampes d'entrada.

Consta de tres plantes.
A la primera planta trobem l'entrada principal, els despatxos, la biblioteca, les quatres aules del cicle inicial i dues aules del cicle mitjà .

A la planta baixa trobem les sis aules d'educació infantil, el menjador , la cuina, l 'aula de descans (migdiada), l'aula de música , aula d'activitats diverses, despatx de l'APMA, sala d'usos múltiples i la sala de copisteria.

Al pis superior  es troben dues aules de cicle mitjà, les quatre aules del cicle superior, l'aula d'informàtica, aula multimèdia, aula de suport.

Cada planta disposa de tutories ,d'un número suficient de sanitaris i de dependències dedicades al servei de neteja i a magatzem de material.

TRETS D'IDENTITAT INDEX CONSELL ESCOLAR
Galeria d'imatges de l'escola