|
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
APADRINAMENT LECTOREls alumnes de 6è i 1r signen a la biblioteca de l'escola el "contracte de compromís" pel qual es comprometen a : Cooperar amb el seu fillol/a durant el seu aprenentatge de la lectura. Fent-li de model lector, ajudant-lo amb les paraules de més dificultat, preguntant-li sobre el que hem vist o llegit, aclarint els seus dubtes. Donant exemple amb el seu comportament, afavorint un clima propici per a la lectura.
Donar un valor afegit a la lectura, perquè va acompanyada d'una relació personal. Afavorir l'educació en el respecte com a persones entre companys i companyes de diferents edats. Millorar la capacitat lectora dels alumnes. Aplicar estratègies d' aprenentatge cooperatiu. Guiar l' activitat lectora d' un alumne més expert (cicle superior), a alumnes de cicle inicial. Establir relacions de coneixement mutu entre alumnes. Acceptar la diversitat. Potenciar la generositat, ja que es tracta d'un servei en temps de lleure. Motivar el gust per la lectura. Crear lligams afectius entre els alumnes. Fer créixer l'autoestima, prenent consciència de que poden ajudar als altres. Reviure la seva pròpia estada al Cicle Inicial. Recordar el que han deixat enrere i en definitiva fer-los sentir-se grans.
PLA DE CONSUM DE FRUITA A LES ESCOLESL'escola forma part del pla de cosum de fruita que al llarg del curs es distribuirà durant la primera setmana de cada mes.
PROGRAMA DE SALUT
LLIBRES DE TEXTEl projecte de Reutilització dels llibres de text de Primària s'inicia per la sensibilització de la comunitat educativa basades en actuacions raonables de sostenibilitat i econòmiques. El projecte va seraprovat pel Consell Escolar del Centre el curs 2003-4.
OBJECTIUS:
PISCINAL'activitat de piscina es duu a terme a la piscina de Sistrells. Els alumnes de primer i segon fan una sessió de piscina un dia a la setmana a la piscina de Sistrells.
|
||||||||||||
|
|
|||||||||||
|
||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |