Fem Escola - Projecte d'escola

Links d'interès

Festes escolars

Escola esportiva

Associació Esportiva Escolar del CEIP Torre Barona.

Es crea aquesta associació pensant en les necessitats dels nens i de les nenes de la nostra escola i, en la qual donarem importància els valors, les normes i l’actitud esportiva. Això els donarà confiança i, es respectarà la capacitat de cada nen/nena per desenvolupar-se en el món de l’esport.

La intenció és despertar en els nens i les nenes interès per l’esport, i ajudar-los a guanyar autoestima a la vegada que es diverteixen en un entorn agradable.

Tots junts, pares/mares i educadors esportius, hem de treballar junts per acompanyar i motivar als nostres fills/filles en el seu desenvolupament físic i psíquic.

Considerem molt important que els pares/mares s’involucrin en l’activitat esportiva dels fills/filles, els animin i elogiïn.

No ens preocuparem pel nivell esportiu dels nostres fills/filles, però sí que ho farem pel nivell de confiança en ells mateixos, així com la il·lusió per l’esport. Perquè no ens enganyem, l’esport s’enfoca per guanyar però és molt més important que s’ho passin bé i es diverteixin.

Evitarem doncs comparar nens/nenes. Només els compararem amb ells mateixos per tal d’ajudar-los en el seu desenvolupament i, amb molta paciència i suport, els ajudarem a aconseguir les seves fites.

Es fomentarà que el nen/nena tingui il·lusió per l’esport i després s’enfocarà a la perseverança, a la concentració, a la independència i a l’autoestima, i només després de tot això, serà quan l’esperit esportiu tingui sentit.

A través de l’esport podem aconseguir uns valors i un benestar físic i emocional en el nen/nena que li servirà per a tota la seva vida.

Esperem la vostra col·laboració i esperem que aquest sigui el principi de l’esperit esportiu de l’Associació Esportiva Escolar del CEIP Torre Barona.