Fem Escola - Projecte d'escola

Festes escolars

Informació general curs 2013-2014
Normes d'organització i funcionament 26.03.12

Normes d'organització i funcionament de l'Escola Torre Barona.

Informacions 23.10.2013

Benvolgudes famílies,

Us informem dels següents esdeveniments a l’escola:

-El proper dijous 24 d’octubre hi ha convocada una VAGA dels treballadors dels serveis públics. A l’escola hi haurà serveis mínims, també al menjador i a les activitats extraescolars.

-Respecte el CONCURS DE CARBASSES, és voluntari per a famílies i mestres. Les carbasses es poden portar a partir del 28 d’octubre. Si les porteu, s’han de portar acabades, els alumnes no faran res amb elles, només faran de jurat per escollir la que més els agradi.

-El dilluns 28 d’octubre, durant el matí, farem la FOTO DE GRUP de cada classe.

-Per la llei de protecció de dades, necessitem saber qui no vol que passem el seu correu als pares/mares delegats/ades de classe. Si vostès no manifesten res en contra abans del dia 28 d’octubre, entendrem que podem donar el seu correu electrònic al pare/mare delegat/ada de la classe del seu fill/a.

-El dijous 31 d'octubre hi haurà CASTANYADA per a tots els alumnes de l'Escola, i a partir de les 16:30 h al pati d'infantil se servirà XOCOLATADA per a totes les famílies (per recaptar diners pels alumnes de 6è).

Salutacions cordials,

Àfrica Lorente