PLA D'ORIENTACIÓ ACADÈMICA I PROFESSIONAL (POAP)

3r d'ESO: alumnes i famílies
4t d'ESO: alumnes i famílies
Batxillerat: alumnes i famílies
Carpeta de tutor@s

Alumnes i famílies de 3r d'ESO:
Després de l'ESO què?
Orienta't: Autoconeixement: Aquest qüestionari t'ajudarà a reflexionar sobre les teves aptituds (competències), les preferències respecte d'algunes activitats i professions, les teves característiques personals i la teva actitud respecte al món laboral.
Després de 3r d'ESO què? : (Dossier)

A on trobareu informació general sobre el sistema educatiu (esquema sistema educatiu) i enllaços a les web de referència generals del departament d'educació:

Itineraris postobligatoris Descobreix els camins acadèmics que tens al teu abast i troba el que s'adapta més al teu objectiu professional
Vídeos explicatius Coneix amb imatges els estudis postobligatoris de Batxillerat, Cicles formatius, pqpi, ensenyaments esportius i arts.
PQPIs Programes de qualificació professional inicial per famílies
Formació professional Cicles formatius de Grau Mig i Superior per famílies
Batxillerat Modalitats i informació general del Batxillerat
- Modalitats de batxillerat prioritàries en l'admissió als cicles formatius de grau superior
Universitat Cercador de graus QPQ per branca o nom
Itineraris a 4t d'ESO: On trobareu informació sobre els diferents itineraris que podreu cursar a 4t d'ESO i les corresponents matèries optatives de cada itinerari.
Modalitats del batxillerat al Banús Quines modalitats tenim al Banús i com es configuren.