PLA D'ORIENTACIÓ ACADÈMICA I PROFESSIONAL (POAP)

3r d'ESO: alumnes i famílies
4t d'ESO: alumnes i famílies
Batxillerat: alumnes i famílies
Carpeta de tutor@s

Dossier de teball per a l'alumnat de 4t d'ESO

Alumnes i famílies de 4t d'ESO:
Exposició. "I després de l'ESO què? (2010) Guies: català, castellà, anglès, xinès, àrab i francès
Orienta't:

Autoconeixement: Aquest qüestionari t'ajudarà a reflexionar sobre les teves aptituds (competències), les preferències respecte d'algunes activitats i professions, les teves característiques personals i la teva actitud respecte al món laboral.

Saló de l'ensenyament (12-16 de març de 2014)

Qüestionari GR Ja que el curs passat l'alumnat de 4t ja va fer l'orienta't, aquest curs l'alumnat ha pogut afinar millor el seu perfil complementant l'orienta't amb el GR. Aquest està pensat per persones de totes les edats a partir dels 16 anys i de qualsevol nivell formatiu.
I després de l'ESO què? :

ORIENTABANÚS 4t d'ESO

Una eina pels estudiants, famílies i professorat que recull totes les opcions d'estudis postobligatoris actuals a Catalunya.

Informació famílies Batxillerat Banús… Power point xerrada pares i mares de 4t d'ESO
Setmana de l'Orientabanús
(10 al 14 març)

Capbussa't a l'empresa

Crèdit de síntesi de 4t d'ESO

Orientabanús 2013

Orientabanús 2014

Altres opcions i informacions a:

JOVE.CAT

INFORIENTA

Feina i formació ocupacional

Busques feina?

Després de l'ESO, una altra opció és començar la formació pre-professional que s'ofereix al Servei d'Ocupació de Catalunya (SOC).