XXV Olímpiada XXV Olímpiada

Menjador

Seminari d'Economia

Definició

L'objectiu principal de les matèries d’Economia és acostar a l'alumnat les diferents qüestions econòmiques que se li plantegen avui dia a la societat perquè, mitjançant la reflexió, prengui consciència de la seva responsabilitat tant en el que es refereix al tipus de món que arribarà a les generacions futures com en allò que afecta al problema d'un planeta dividit en països rics i pobres.

Hem proposat les següents línies de treball:
Explicar els problemes econòmics en el seu context sociocultural, utilitzant qüestions pròximes a l'alumnat i anàlisis senzilles. Presentar l'economia com una ciència social en contínua evolució, per a així adaptar-se als problemes i circumstàncies d'un món també canviant.

Relacionar l'economia amb disciplines pròximes o ja estudiades per l'alumnat, amb la finalitat d'assimilar continguts o integrar-los en esquemes mentals ja coneguts.

Comprendre l'economia com una disciplina creada per l'home per administrar recursos i, per això, en la mesura que implica un repartiment de la riquesa, imbuïda d'ètica i moral.

Reflexionar sobre les implicacions socials i individuals de les decisions econòmiques.
Analitzar problemes contemporanis i de l'entorn utilitzant materials gràfics i esquemàtics.

ESO
Batxillerat
Treball de Ricerca

Links interes