Departament Llengua Catalana i Literatura

Definició i objectius del departament:

Entre molts d’altres, els objectius bàsics del Departament de Llengua i Catalana i Literatura es concreten en els següents: Aprendre a gaudir de la lectura i fomentar-la, mostrant-los les seves possibilitats d’enriquiment personal, de plaer, de diversió... i estimular, alhora, la capacitat creativa de l’alumnat.

• Ajudar a expressar, amb coherència i en tots els contextos, agraïments, idees, sentiments, coneixements, reclamacions, etc., tant de manera oral com escrita.
  • Ajudar a comprendre de manera completa, i també crítica, el nostre entorn, les imatges que rebem, la literatura –en prosa o en vers-, les pàgines web, els textos publicitaris, els reportatges televisius, els textos instructius de tot tipus, el cinema, etc.