enrereendevant

REUNIÓ MENSUAL DE L'AMPA

Cada primer dimarts de mes l'AMPA es reuneix a la tarda, tot i això, al mes d'abril la reunió no serà el primer dimarts sinó que es realitzarà el dimarts 8 d'abril de 2014.

XERRADA SOBRE L'EVOLUCIÓ DE L'ART VENEÇOLÀ A CÀRREC DEL PROFESSOR AQUILES ORTIZ

El passat dimarts 4 de març es va realitzar una xerrada a càrrec del curator d'ARCO per a llatinomèrica, comisari i professor de l'Universitat de Bellles Arts a Maracaibo, Veneçuela, Aquiles José Ortiz Bravo. Es va contar a més a més amb la presència de l'agregada cultural del consultat de veneçuela a Barcelona Gloria Román.

La coferència es va dur a terme a la biblioteca del centre per als alumnes del primer curs de batxillerat artístic.

El tema de la xerrada va ser l'art veneçolà i la seva evolució des de l'independència del país fins avui.

Amb el professor i l'agregada es va propasar de fer un intercamvi de treballs d'alumnes i professors. Es va concretar que ja aquest més d'abril s'enviaràn obres a Veneçuela i els nostres alumnes contaràn allà amb un espai expositiu . També els alumnes de dibuix de segòn de batxillerat participaran via Internet en un concurs d'art postal amb el tema del llibre. Aquest concurs es farà servir també per als premis Sant Jordi de dibuix de segon de batxillerat del centre d'enguany. El mes d'octubre contarem al nostre institut amb l'exposició de fotografia del professor Carlos Velis.

Joan Esteban De Mercado
Departament d'Educació Visual i Plàstica