XXV Olímpiada XXV Olímpiada

Menjador

enrereendevant

MÚSICA LLATINA PER AL CANVI DE CLASSE D'ABRIL 2014

Lupe Victoria Yoli Raymond, La Lupe, cantant cubana que va ser coneguda com la Reina del Latin va viure entre 1936 i 1992.

La cançó "Fever" de 1958 amb vent, ritmes i percusions llatines amb barreja de castellà i anglès i amb l'accent ben característic de l'artista i el seu riure histriònic marcarà el canvi de classe del mes d'abril de 2014 a l'Institut XXV Olimpíada.

+ Informació

+ Setmanes temàtiques XXV

L'EXALUMNE POL JIMÉNEZ DESPUNTA EN LA DANSA

El Periódico del dimarts, 25 de març de 2014, fa notícia de Pol Jiménez ( que va cursar el batxillerat al XXV Olimpíada mentre continuava els seus estudis superiors en dansa a l'Institut del Teatre ).

En l'article "Un precoç talent en la dansa" recull la seva trajectòria en la dansa i la seva propera actuació. Pol Jiménez va representar al musical "Mamma mia" de fa dos cursos el paper de capellà, evidentment ballant i taconejant, a més dels balls i coreografies de l'obra.

La nostra felicitació i encoratjament per continuar endavant amb la dansa.

+ Informació

Pol Jiménez

NO ASSISTÈNCIA A CLASSE EL DIA 27 DE MARÇ DE 2014

Alumnes de 3r, 4t d'ESO i 1r i 2n de Batxillerat.

Davant la convocatòria de dos dies d'aturada de les classes i atenent la sol·licitud de l'alumant, degudament presentada he resolt que l'alumnat de 3r 4t i Batxillerat pugui no assistir a classe el dia 27 de març de 2014, amb la deguda autorització familiar i que no compti aquesta inassistència com a falta.

INSTITUT XXV OLIMPÍADA AMB LA FORMACIÓ INICIAL DEL PROFESSORAT

El passat divendres 21 de març es va tancar el període de Pràctiques I i II del Màster de Formació del Professorat en Secundària.

Com en cursos anteriors l'Institut XXV Olimpíada va acollir un gran nombre de futurs professors, al voltant de vint alumnes de diferents especialitats amb un elevat grau de satisfacció i agraïment per l' acollida, el tracte i l'experiencia de l'estada en el nostre centre. Aquest curs el centre ha col·laborat amb universitats tant catalanes com de la resta de l'Estat: Universitat de Barcelona (UB), Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), Universitat Oberta de Catalunya (UOC), Universitat Ramón Llull (URL), Universitat Internacional de Valencia (UVI) i la Universitat Internacional de la Rioja (UNIR).

L'aposta del XXV Olimpíada per la formació resta oberta per continuar i renovar la transmissió de l'experiència del professorat a futurs docents que hi acuden com a professorat-alumnat en pràctiques de formació del professorat.

enrereendevant

ESO
Batxillerat
Treball de Ricerca