enrereendevant

XI TARDA D'ARTS AMB ALUMNES DEL XXV OLIMPÍADA

El proper dimarts, 8 d'abril de 2014 a les 17:15 hores, a l'Institut XXV Olimpíada, carrer de la Dàlia 2 bis. Barcelona, celebrarem la XI Tarda d'Arts amb alumnes del XXV Olimpíada. Amb el programa:

• XVI inauguració de l'exposició d'obres d'art amb vernissatge (comissariat Departament de Visual i Plàstica).
  • XIV Vesprades Musicals d'alumnes d'ESO i de Batxillerat (coordina Departament de Música, Arts Escèniques i Dansa).
  • II exposició de Tecnologia (coordina Vicente Barrachina, professor del departament de Tecnologia).
  • I exposició de Biologia. La cèl·lula.
Amb el suport de l'AA.VV. de La Font de la Guatlla-Magòria i el suport i el patrocini de l'AMPA del XXV Olimpíada. Accés lliure a tothom.

+ Informació

XXV Olimpíada

INTERCANVI EDUCATIVU AMB FRANÇA DEL 3 AL 9 D'ABRIL DE 2014

El dijous 3 d'abril arriba el grup d'intercanvi de Charleville-Mézières a l'aeroport del Prat a les 17:30h on són rebuts pels representatns de l'Institut XXV Olimpíada, el professor Joan Campillo i la professora Amelia Fernández.

El divendres s'incorpora l'alumnat francès a la vida de l'institut. També es realitza un passeig per la muntanya de Montjuïc i amb visita a la Fundació Miró. Al vespre s'organitza una visita a les fonts de Montjuïc per veure l'espectacle de llum i so. Dissabte al matí es programa una itinerari-visita per la Ciutat Vella que finalitza a la platja de la Barceloneta on els alumnes fan un pícnic.

Diumenge dia d'organització lliure: alguns van anar a veure Castellers , Gegants i diables. Dilluns visita guiada al CaixaForum i a veure l'edifici i l'Exposició de Le Corbusier. Dimecres s'ofereix un dinar de confraternització d'alumnes i professorat a l'Instiut.

L'intercanvi continua en la convivència amb les famílies d'acollida on l'alumnat pot intercanviar vivències educatives i personals en francès, català o castellà segons el coneixement idiomàtic de cada família, tot i que l'idioma oficial de l'intercanvi és el francès.

XXV Olimpíada

enrereendevant