XXV Olímpiada XXV Olímpiada

Menjador

enrereendevant

TREBALLS DE RECERCA A LA MOSTRA SANTS-MONTJUÏC

El proppassat 8 d'abril de 2014 es van presentar a la mostra de treballs Sants-Montjuïc "La recerca a secundària" treballs seleccionats de l'institut XXV Olimpíada amb assistència d'alumnes que els van realitzar i professorat tutor.

Una experiència que permet als investigadors explicar el seu procés de recerca i respondre les qüestions que plantegen altres alumnes i professorat que participa de la mostra.

la mostra de treballs Sants-Montjuïc

PREMIS DEL PROGRAMA "LA RECERCA PEL DESENVOLUPAMENT"

El dijous, 10 d'abril de 2014, al Palau Centelles de Barcelona es va realitzar l'acte de cloenda de la III edició del projecte "En la recerca pel Desenvolupament" de l'Associació Assemblea de Cooperació per la Pau i l'Ajuntament de Barcelona, en la qual es van atorgar els diplomes de reconeixement als particpants i els premis.

El 1r premi a Eva Calza pel seu treball "Gent sense sostre a la ciutat de Barcelona" i el 2n a Elias Casanovas per "El parc del turó. Urbanitzant la Font de la Guatlla" que consisteix en una estada al Marroc per coolaborar en un projecte de l'associació.

Felicitats als participants i als guanyadors.

+ Informació

la recerca pel desenvolupament

TARDA D'ARTS - OBRES DE PETIT FORMAT

L'XI TARDA D'ARTS AMB ALUMNES DEL XXV va ser la inauguració d'obres artístiques de pintura, escultura, dibuix, com en edicions anteriors, amb gran qualitat i explicació de l'exposició en cadascun dels apartats per alumnes del Batxillerat d'Arts Plàstiques, Imatge i Disseny i de 4t d'ESO; també va comptar amb l'exposició d'obres de tecnologia i de Biologia realitzades per alumnes de 1r d'ESO.

El programa va incloure des de les Arts Escèniques, Música i Dansa, per primera vegada en les tardes d'art, una obra de petit format "Nus" resultat del treball d'alumnes de les assignatures Anatomia Aplicada i Arts Escèniques.

+ Galeria de fotografies

tarda d'arts - obres de petit format

enrereendevant

ESO