On som??Situaciķ de l'escola al plānol

c/ Argentina nº 45 08205 - Sabadell Tel i Fax: 937264010

Presentaciķ d'alumnes nouvinguts
Presentaciķ de treballs dels alumnes
Quč fem a la biblioteca?
Llistat de festes de l'escola
Fotos de les sortides

Pāgina principal
ESCOLA
Histōria del Ceip Arraona
Els trets d'identitat del centre
RECURSOS HUMANS
El Claustre del centre
Composiciķ del consell escolar
Membres de l' Ampa
Personal d' Administraciķ i Serveis
Nombre d'alumnes
INFORMACIONS
Calendari escolar
Horari del centre
El menjador escolar
Activitats extraescolars
ESPAIS
Racons de Joc simbōlic
La biblioteca del centre
La sala d'informātica
L'aula d'audiovisuals
La sala de psicomotricitat
La sala d'actes

TRETS D'IDENTITAT
  • El CEIP ARRAONA és una escola pública, plural, participativa i arrelada al seu entorn.
  • Considerem que la tasca educativa ha de ser un treball d'equip, basat en el funcionament democràtic, dialogant i responsable de tots i cada un dels sectors implicats: alumnes, pares i mares, mestres i personal d'administració i serveis.
  • Reconeixem que el fet educatiu parteix de l'entorn del nen i que el seu coneixement permet apropar els nens a la realitat en què viuen i afavoreix l'arrelament al medi. En aquest sentit fomentem l'estudi i el coneixement de la realitat social, històrica, cultural i lingüística de Catalunya.
  • Creiem que els alumnes són protagonistes de llur formació, tot el que es fa a l'escola té com a objectiu oferir-los ocasions de créixer i madurar d'una manera lliure i autònoma, humana i socialment, física i intel·lectualment.
  • Fomentem l'educació activa basada en la creativitat, la responsabilitat, la iniciativa, la reflexió crítica i el raonament, tenint en compte els coneixements previs i el bagatge cultural i personal dels nostres alumnes.
  • Exclouem qualsevol tipus de discriminació i eduquem per a viure en una societat plural, potenciant els valors democràtics de solidaritat, convivència, diàleg i respecte.
  • Eduquem en règim de coeducació, oferint un ensenyament igual per a nois i noies i treballant per la superació de mites i tabús sobre el paper de l'home i la dona en les activitats humanes.
  • Respectem les diverses confessions, creences i ideologies religioses.
  • Fomentem l'adquisició d'hàbits com a mitjà per a la formació integral dels nens, especialment aquells que afavoreixen la salut, l'autonomia personal, l'ordre, la convivència i el treball.
  • Anteposem el criteri de la formació i promoció de tots els alumnes, sense distincions, al criteri de la selecció dels millors.
  • Atenem amb un interès especial, i amb uns mitjans dels quals disposem, a aquells alumnes que presenten unes necessitats educatives específiques i/o diferenciades.
  • El professorat està directament, de manera corresponsable, en la preparació, elaboració, realització, seguiment i avaluació del Projecte Educatiu del col·legi.
  • Considerem fonamental el contacte i l'entesa entre l'escola i les famílies. Les mares i els pares participen activament en la vida de l'escola i li presten el seu suport, sobretot a través de l'AMPA.
  • El personal no docent (PAS) presta una valuosa col·laboració acomplint les funcions necessàries per a la bona marxa del centre.
  • Ens manifestem favorables a l'aplicació del material socialitzat com a sistema de gestió i ús comú i col·lectiu del material didàctic.
  • Entenem les sortides com activitats pròpies del curs escolar que cal promoure, perquè apropen els/les alumnes al seu entorn i fomenten la convivència fora del marc estrictament escolar.
  • Considerem les festes com un fet integrador en el medi social i cultural. Es plantegen tenint en compte elements tradicionals i populars de la nostra societat i altres elements derivats del funcionament escolar.
  • L'escola es mostra oberta a la coordinació amb institucions, entitats i professionals del seu entorn per tal de mantenir contacte amb la realitat més propera i poder participar en aquells esdeveniments importants que siguin profitosos per l'escola.
Torna a la pāgina principal