IES CAN VILUMARA. Avda. de Josep Tarradellas i Joan, 153. Telèfon: 93 337 33 08. Fax: 93 261 12 03. iescanvilumara@xtec.cat

ASSOCIACIÓ DE MARES I PARES DE L'INSTITUT CAN VILUMARA

Dilluns de 17.30 a 19.00 h; __ ampaiescanvilumaralh@hotmail.com;

Que és l’AMPA?

L’AMPA és una entitat sense afany de lucre que agrupa pares i mares del nostre Institut.El nostre objectiu fonamental és contribuir a la millora en l’ensenyament i el desenvolupament intel·lectual, físic i social dels nostres fills i filles, mitjançant el diàleg i la col·laboració amb els diversos sectors de la comunitat educativa.

Comfuncionem?

Funcionem organitzats en Comissions de treball, cadascuna dedicada a una activitat específica i coordinats mitjançant reunions periòdiques.

Un cop l’any es convoca totes les mares i pares socis en una assembleageneral pertal d’aprovar la memòria, l’estat de comptes i renovar els càrrecs de la Junta .

Junta actual:

Presidenta

Mª Àngels Vila

Mª Carmen Martín

Tresorera

Isabel Vargas

Vocals

Mª Eugenia Bosque

Àngels Llop

Quèfem?

Les atribucions i feines més importants de l’AMPA són:

• Representar les mares i pares en el Consell Escolar en qualsevol tema relacionat amb l’estada dels alumnes a d’Institut.
  • Gestionar descomptes per als membres de l’AMPA en la compra dels llibres de text.
  • Gestionar i organitzar activitats extraescolars pels alumnes de d’institut.
  • Organitzar i finançar festes de comiat i orles per als fills de les famílies sòcies de l’AMPA que acaben l’ESO i el Batxillerat.
  • Donar suport econòmic als Diferents Departaments que signifiquen una millora en l’educació i desenvolupament dels nostres fills i a les quals no pot fer front el propi Centre: equipament de la Biblioteca, el Gimnàs, Música, etc.
  • Donar suport econòmic al Departament de Matemàtiques en la prova “Cangur”.
  • Donar suport econòmic a la Coral de d’institut.
  • Preparar i participar en projectes de l’Administració que signifiquin una Font d’ingressos o que beneficiïn els nostres fills i filles i d’Institut.
  • Administrar els recursos que els socis aporten a l’AMPA.

Comensfinancem?

L’AMPA es finança:

• Amb la quota anual familiar que aporten els socis. Aquesta quota és de 18,00 euros anual per família.

• Mitjançant la participació en projectes de l’Administració que ens aportin subvencions.

• I també obtenint una aportació de l’empresa subministradora de llibres de text, ABACUS, per la compra de llibres de text que facin les famílies del nostre Institut.

Qui té dret a gaudir de les activitats que organitza l’AMPA?

Tenen dret a gaudir dels serveis i activitats que organitza l’AMPA les famílies que paguen la quota de soci. Això vol dir, entre d’altres:

• Obtenir descomptes en els llibres de text.
  • Assistir a les assemblees per decidir el funcionament de l’associació i el destí dels recursos obtinguts amb les quotes.
  • Participar en les comissions de treball.
  • Estar informat sobre totes les activitats que organitzal’AMPA.

Sius voleu fer socis, haureu de passar pel despatx de l’AMPA on us facilitarem el full d’inscripció que haureu d’omplir amb les vostres dades i el full d’ingrés de la quota anual (que per aquest curs 2011/12 s’ha fixat en 18 euros) en el que tan sols hi haureu d’afegir, en el moment de fer l’ingrès, el nom del vostre(s) fill(s) i el curs(os) on estan inscrits.

Amb el full d’ingrés us haureu d’adreçar a l’oficina 0393 de CatalunyaCaixa a la Rambla Just Oliveres, 36 de L’Hospitalet de Llobregat.

Activitats extraescolars:

Les activitats que organitza l’AMPA dins de l’escola i fora de l’horari escolar, es divideixen en 2 grups: Activitats de Repàs i Activitats Lúdiques.

Aquestes activitats van dirigides a tots els nois i noies de l’institut.

REPÀS

DIVENDRES: 18.15 a 19.15

9,00

11,00

(*)Les activitats federades, a principi de curs, s’ha de pagar 8,00 euros per nen en concepte d’assegurança.

Aquestes activitats comencen a primers d’octubre i finalitzen a finals de maig.

L’AMPA està obert a promoure noves activitats, depenent de les necessitats dels alumnes i sempre que hi hagi un grup suficient.

Festes i celebracions:

• Festes d’escola: Carnestoltes, Sant Jordi, etc.
  • Festa d’acomiadament dels nois i noies de 4r d’ESO
  • Festival cloenda d’Activitats
  • Festa d’acomiadament dels alumnes de 2º de Batxillerat.

Ensenyaments
    Departaments