IES CAN VILUMARA. Avda. de Josep Tarradellas i Joan, 153. Telèfon: 93 337 33 08. Fax: 93 261 12 03. iescanvilumara@xtec.cat

SECRETARIA

HORARI DE SECRETARIA:

De l'1 d' octubre al 31 de maig:

Matí: De 10’00 a 13’00 hores.
Tardes de dilluns, dimarts i dijous de 17’00 a 18’45 hores. També alguns dimecres.

De l’1 de juny al 30 de setembre

Matí: De 10’00 a 13’00 hores.

PREINSCRIPCIÓ I MATRICULA

EXPEDICIÓ DE TÍTOLS:

FP-1 / FP-2 / BUP/ MÒDUL PROFESSIONAL-3/ BATXILLERAT/ CICLES FORMATIUS:

- Impresos facilitats pel centre.
- Fotocòpia del DNI de l’alumne/a.
- En el cas d’alumnes que pertanyin a una família nombrosa, fotocòpia del carnet actualitzat que ho acredita.
- Pagament de les taxes vigents.

SOL·LICITUD DE BEQUES:

ENSENYAMENT SECUNDARI OBLIGATORI (ESO)

Es pot sol·licitar un ajut per l’adquisició de material didàctic (llibres) durant la convocatòria anual que publica el ”Boletín Oficial del Estado.”

BATXILLERAT I CICLES FORMATIUS

Les dates de les convocatòries anuals per a la presentació de les beques per aquests ensenyaments, són publicades pel Departament d’Ensenyament.

SOL·LICITUD D’AJUT DE MENJADOR: (Alumnes d’ESO)

Al moment de formalitzar la matrícula, s’ha de manifestar per escrit, si l’alumne es quedarà al menjador del nostre centre. Posteriorment, sortirà publicada la convocatòria per sol·licitar l’ajut corresponent, al “Boletín Oficial del Estado”.

ENSENYAMENTS:

Secretaria