C/ Jordi Joan, 5 Mataró 08301, Barcelona. Telèfon 93 7907795 e-mail:a8060253@.xtec.net
Contacta
Links educació
Altres apartats
Autoformació i Biblioteca
AUTOFORMACIÓ I BIBLIOTECA
Què és l’autoformació?

L'aula d'autoformació d'adults es presenta com una modalitat d'ensenyament individualitzat que es basa en la utilització de material dissenyat espressament per a l'autoaprenentatge, així com en els recursos tecnològics (ordinadors, mitjans audiovisuals,...) i en l'assessorament que facilita un professor - tutor. Aprendre per mitjà de l'autoformació és una alternativa a l'ensenyament presencial tradicional i va dirigida a qualsevol persona adulta que vulgui adquirir i millorar coneixements de qualsevol matèria, com ara:

En el cas del GES, la matrícula és trimestral

La biblioteca
L’escola disposa d’una biblioteca, que s'actualitza any rere any, al servei de l’alumne/a on es poden desenvolupar diverses tasques:
Contacta: a8060253@xtec.cat