Els espais d'aprenentatge de l'escola són rics i permeten a l'infant desenvolupar una tasca lliure. L'adult procura que els objectius de l'espai siguin explícits i ajuda a l'infant a posar paraules als seus pensaments i a les seves accions. La tria dels espais és lliure, però l'infant en fer-la es compromet de manera conscient. L'observació per part de l'adult permet percebre les necessitats de l'infant i adaptar-ne els materials.
Els espais estan pensats per respondre a la diversitat en el sentit més ampli, la tria està condicionada per l'interès, motivació o estil d'aprenentatge de cada infant, conviuen nens i nenes de diferents aules i nivells educatius i els materials i possibilitats de cada espai han de respondre als diferents graus de madurès, de manera que siguin interessants per tots i cadascun dels infants. Tots entenem el món i interaccionem des de les nostres fortaleses/ la diversitat possibilita la col·laboració des del respecte i el reconeixement.
L'escola pensada per a tothom i basada en la confiança es compromet amb un món més just on tothom hi té cabuda.
Moviment i música, construccions, representació, experiments, comunicació i joc simbòlic.
Creació, dramatització, matemàtiques, ciències, anglès i música i dansa.
(Més endavat hi posarem imatges)