capçalera

m1m2m4m5m6

hosting

CANTADA DE NADALES CICLE MITJÀ (4T) + CSS MUTUAM

Des de l’Àrea de Música en col·laboració amb el Centre SocioSanitari MUTUAM Girona i dins el projecte de “Trobades intergeneracionals” s’està preparant per quart any consecutiu un concert de Nadal on hi participaran conjuntament alumnes i residents. L’activitat pretén fomentar l’envelliment actiu i propiciar un entorn per treballar el concepte de vellesa tot facilitant la integració d’aquesta com a part del cicle vital natural.

Hi ha 2 sessions d’assaig conjunt programades a l’escola (13/11 i 28/11) i un concert final amb desplaçament al CSS Mutuam Girona, sense cost pels alumnes, pel 12 de desembre al matí. Aquest dia farem una visita al centre i les seves instal·lacions acompanyats per part del personal d’aquest, ens convidaran a un refrigeri i farem un petit concert amb cançons de Nadal interpretades pels alumnes de 4t conjuntament amb usuaris d’aquest centre per a tots els residents.

És una activitat doblement enriquidora tant pel fet de conèixer la realitat de molta gent gran del nostre entorn com pel fet de l’acte solidari que representa aportar una mica d’alegria, activitat i il·lusió a la nostra gent gran. Pels/les vostres fills/es és una oportunitat humana molt especial. Esperem que tots en puguem gaudir.

FOTOS DEL PRIMER ASSAIG DIA 13/11/14
FOTOS DEL CONCERT DIA 12/12/14

XTEC
EDU
© b7001346@xtec.cat , C/ Salvador Espriu, 6 - 17458 Fornells de la Selva, tel. 972 476 331.