capçalera

EXHIBICIÓ DE PATINATGE 9/1/15

Seguint la línia d’escola marcada des de fa temps, i amb la voluntat de conèixer les diferents entitats esportives del nostre poble, el passat divendres 9 de gener  la secció de patinatge artístic de l’AE Fornells ens van fer una exhibició al gimnàs de l’escola.

25 nenes de l’escola que actualment practiquen aquesta disciplina ens van mostrar diferents habilitats i actuacions tant individuals com grupals i van fer les delícies de tots els alumnes de l’escola, que van premiar amb aplaudiments els esforços de les patinadores.

La secció de patinatge artístic de l’AE Fornells farà jornades de portes obertes tots els divendres de gener de 17h a 18.15h, on convida a tots els nens i nenes de l’escola a provar GRATUÏTAMENT aquest esport (teniu un correu amb la mateixa informació).

Des de l’escola volem agrair a totes les entitats que s’involucren en els projectes de l’escola i en la formació dels nostres alumnes.

FOTOS DE DE L'ACTIVITAT

XTEC
EDU
© b7001346@xtec.cat , C/ Salvador Espriu, 6 - 17458 Fornells de la Selva, tel. 972 476 331.