MENJADOR ESCOLAR 14-15

La nostra adreça de correu electrònic: ampafornells@gmail.com

Per poder veure els documents PDF cal l'Adobe Reader, si no el teniu us el podeu descarregar: cliqueu aquí

-ELS MENÚS MENSUALS AL BLOC DE L'AMPA

-CARTA INSCRIPCIÓ MENJADOR CURS 14-15

-AUTORITZACIÓ SORTIDA MIGDIA

1-Funcionament del menjador (Reglament intern)

2-Càlcul preu menjador

Us volem recordar que no pagueu una quota mensual sinó que el càlcul del menjador surt de:

- DIES MENJADOR CURS 2013/2014: 177 DIES

- COST PER DIA: 5,82€

- COST TOTAL CURS: 1030,14€

Per tal de facilitar els pagaments, i així la gent agraeix saber quina quantitat paga cada mes, es divideix aquest cost /10 quotes, d'on surt el pagament de 10 quotes de 103€. Aquestes NO SÓN el pagament del mes en curs, sinó un prorrateig.

3-Alumnes eventuals

Domiciliació bancària

Si feu servir el servei eventual de menjador amb certa freqüència, us informem que, pensant en la vostra comoditat, podeu dir-nos el número de compte bancari ( deixant el paper a la bústia de l'AMPA o via mail de l'AMPA ) i se us cobrarà el servei per banc a final de mes. En aquest cas trucant a la Imma ( 972 476572) abans de les 9h del matí serà suficient per avisar que el vostre fill/ filla es queda al menjador aquell dia en concret.

Adquisició de tiquets

Si no ens heu proporcionat el número de compte i el vostre fill/filla s'ha de quedar a dinar un dia concret, CAL ADQUIRIR ELS TIQUETS. Els tiquets per dinars eventuals s'han d'adquirir via caixer automàtic a qualsevol caixer de "La Caixa" o bé via internet a través dels serveis línea oberta amb la comoditat que representa no haver d'adquirir-los en l'horari de l'oficina de "La Caixa". En cap de les dues formes se us cobrarà comissió addicional.

Al caixer automàtic de l'oficina de "La Caixa" de Fornells s'hi ha posat un paper on s'expliquen amb detall els passos a seguir per a l'adquisició dels tiquet.

Les dades necessàries que se us demanaran són:

CODI ENTITAT: 0103209
NIF: G17314311

Un cop adquirits els tiquets caldrà posar-hi el dia d'ús i el mateix dia deixar-lo a la bústia de l'AMPA. No s'acceptaran diners en efectiu.

XTECEDU

© b7001346@xtec.cat , C/ Salvador Espriu nº 6, 17458 Fornells de la Selva, tel. 972 476 331.