capçalera

DOCUMENTS SOL·LICITUD AJUTS INDIVIDUALS DE DESPLAÇAMENT

Benvolgudes famílies,

Us informem que ha sortit publicada la CONVOCATÒRIA D’AJUTS INDIVIDUALS DE DESPLAÇAMENT PER ALUMNES ESCOLARITZATS EN CENTRES ESCOLARS DE PRIMÀRIA, SECUNDÀRIA OBLIGATÒRIA I D’EDUCACIÓ ESPECIAL curs 2014-2015.

Les famílies que considerin oportú tramitar aquest ajut (dintre dels termes de la convocatòria de una distància mínima de 3Km del domicili al centre escolar sempre i quan estiguin matriculats al centre que els pertoca per mapa escolar o, en el seu defecte, hagin estat derivats pel Departament d'Ensenyament) han de presentar la seva sol·licitud degudament omplerta i adjuntant la documentació necessària (Certificat de Convivència i justificació del transport utilitzat) al centre escolar.

El termini per presentar les sol·licituds a la secretaria del centre, finalitzarà el divendres 6 de febrer

CIRCULAR 10: BEQUES AIDs

BASES DE LA CONVOCATÒRIA AIDs 14-15

SOL·LICITUD AIDs 14-15

XTEC
EDU
© b7001346@xtec.cat , C/ Salvador Espriu, 6 - 17458 Fornells de la Selva, tel. 972 476 331.