1976-2001. El 25è aniversari

Estudi de l'emblema de l'Escola i del seu autor: Francesc Torres i Monsó.

Per cicles es va portar a cap la interpretació de l'emblema de l'Escola i del seu autor.

En vistes a la commemoració del 25è Aniversari, el Claustre de professors va proposar la creació de comissions encarregades de diferents activitats, entre elles.
Confecció d'una revista commemorativa

Es va crear una edició extraordinària de la revista Nosaltres per recordar l'esdeveniment.
En l'edició hi van participar diferents personalitats, entre elles, la Sra. Pilar Sancho i Espigulé, Delegada territorial del Departament d'Ensenyament a Girona, l'alcalde, aleshores, de l'Ajuntament de Girona, el Sr. Joaquim Nadal i Farreras i altres personalitats del món de l'ensenyament, pares, alumnes, exalumnes i institucions relacionades amb el Barri.

Estudi històric de Can Gibert Del Pla

Una altra comissió es va encarregar de fer un estudi sobre l'evolució històrica del barri. Es van buscar tot tipus de fons des de documentals fins a fotogràfiques.

Creació d'un mosaic de rajoles per la nostra escola

Aquesta proposta fou molt ben acceptada i es constituir una comissió, formada per una mestra de cada nivell, encarregada de tirar-la endavant.
A partir d'aquí els alumnes de Cicle Inicial i Parvulari varen dibuixar l'edifici de l'Escola des de diferents angles i, naturalment posant-t'hi tota la seva imaginació i creativitat.
Es va fer una selecció de diferents fragments d'aquests dibuixos i en sortí la composició que reflecteix definitivament la rajola. El pas següent fou el trasllat del dibuix a les rajoles.
Un cop gravades totes les rajoles es van portar a coure a una empresa de Quart, i un cop cuites es col·locaren adequadament en el lloc prèviament designat.

Organització de la Festa del 25è Aniversari

El dissabte, dia 20 d'octubre de 2001 es va celebrar la festa commemorativa del 25è Aniversari amb l'assistència de nombroses personalitats lligades d'una manera o altre amb la nostra escola.

Exposició de fotos i treballs

Es va demanar a tots els alumnes i exalumnes que col·laboressin en el recull de treballs i fotos sobre la nostra escola