assistencia

© INS Vescomtat de Cabrera

Documentació que cal presentar per formalitzar la matrícula.
Batxillerat. Del 5 al 12 de juliol.
Cicle formatiu. Del 5 al 12 de juliol.

Núm. 56, juny 2016:|| Suplement literari Sant Jordi 2016: |

Informacions
Llistats d'optatives de quart d'ESO. Trobareu l'assignació d'optatives de 4t d'ESO a la cartellera de l'entrada de l'institut.
Llibres de text 2016-17
.
Preinscripció universitat. Vídeo tutorial, pas a pas, per realitzar la preinscripció a la universitat. Últim dia 1 de juliol.
Pautes i criteris per la realització dels deures d'estiu.
Calendari de recuperacions de setembre.

13 alumnes de francès de 4t ESO i 1r Batxillerat s'han presentat a l'examen DELF A2 i tots han superat la prova amb èxit. Moltes felicitats!.

Graduació dels alumnes de 4t ESO.

Activitats final de curs: sortides i tallers.

Els alumnes de 2n d'ESO de colònies.

L'alumnat de 1r d'ESO de Breda ha visitat la llar d'infants, P5 i 6è de primària.

Treball de síntesi, fotos dels projectes realitzats.

Informacions
Carta informativa de l'AMPA sobre la compra de llibres de text. p
Projecte Cambridge curs 2016-17.
Servei de suport per deures d'estiu, informació i inscripció. p
Informacions i calendari Juny 2016. p
Instruccions per a la recollida de llibres i claus taquilla. p
Tríptic informatiu compra ordinador. p

Olimpíada d'ECONOMIA, els alumnes David Gamarra, Nina Franquet i Mireia Bosch han participat en la VIIIa edició.

CONCURS D'ORATÒRIA EN LLENGUA ANGLESA
El dissabte 21 de maig la Gisela Torres, alumna de 1r d'ESO, va participar a la Final del Concurs d'Oratòria en llengua anglesa de la comarca de La Selva que organitzen La Fundació Privada Catalana per a l'Ensenyament de l'Idioma Anglès i l'Educació en Anglès i el Fons Joan Riera Gubau.

Comiat 2n de batxillerat i cicle. Fotos i vídeos.

Han arribat els resultats de les proves Cangur 2016. Felicitats a tots els alumnes que hi han participat!

Els alumnes de 3r d'ESO han fet un treball sobre Europa. Han preparat una exposició i han elaborat plats típics.

Alumnes de 3r i 4t d'ESO participen en el TecnoRescat. El dissabte, 14 de maig, s'ha realitzat a l'EPS de la UdG la 2a edició del tecnorepte....

Del 18 al 25 de maig es realitza la preinscripció a batxillerat i cicles. Cal presentar la documentació al centre escollit en primera opció.

El 16 de maig es realitza a Hostalric una Jornada de futbol FEMENÍ. Més informació: p Trobareu formularis d'inscripció a la consergeria del centre.

AGENDA Maig
9 de maig, els alumnes de 1r d'ESO fan una sortida a Empúries.
10, 11 i 12 de maig, xerrades programa "Sigues tu".
13 i 14 de maig, TRANSELVA, caminada per camins forestals des de Sant Hilari fins Lloret.
14 de maig,Tecnorescat, a la UdG. Els grups seleccionats presenten els seus projectes.
18-25 de maig, termini de presentació de la sol·licitud de preinscripció de cicles i batxillerat. Per a més informació poseu-vos en contacte amb el centre o consulteu la pàgina Estudiar a Catalunya.
23 de maig, sortida dels alumnes de les optatives de religió i francès.
27 de maig, comiat dels alumnes de cicles i batxllerat.

Notícies 2015-2016E
B Notícies 2014-2015