Exeter 2007
Estada a Anglaterra, juliol 2007

Fotos d'Exeter 2006
Webs: IPC English Courses · Exeter (Devon, England)

El Departament de Llengües Estrangeres organitza anualment una estada a Exeter, Anglaterra. L'objectiu d'aquesta activitat és que els alumnes millorin el coneixement de l'anglès a través de la immersió lingüística i de l'assistència a un curs d'anglès. L'estada està adreçada a alumnes d'entre 13 i 17 anys. Enguany s'ha realitzat del 8 al 21 de juliol.

PROGRAMA I ACTIVITATS

- Pensió completa i estada amb famílies. Esmorzar i sopar amb la família. Packed lunch per dinar a l'escola.
- Curs d'anglès de 18 hores setmanals. Grups classe d'uns 15 alumnes de diferents nacionalitats a l'International Projects Centre (IPC és un centre reconegut pel British Council). Grups per nivells segons el resultat del test del primer dia. Lliurament de certificat d'assistència i grau d'aprofitament del curs el darrer dia.
- Quatre sortides de tarda amb autocar: Dartmoor, Exmouth, Dawlish i Torquay.
- Tres tardes d'activitats esportives: golf, canoa, cricket, bicicleta, volei, badminton i olimpíades.
- Visita a la ciutat d'Exeter.
- Tardes dels divendres lliure.
- Activitats de vespre: karaoke, discoteca, bolera, cinema i balls tradicionals.
- Sortides de tot el dia durant el cap de setmana. Dissabte, Tintagel i Padstow. Diumenge, Plymouth (recorregut amb vaixell i visita a la ciutat)
- Abonament per a ús de la xarxa d'autobusos d'Exeter.
- Transport des de l'aeroport d'arribada a Exeter i tornada. Parada en ruta a Stonehenge.
- Viatge Girona-Londres i tornada amb avió.
- Assegurança de viatge.

Consulteu aquí el programa complet

Guaiteu dos vídeos de l'estada:

Estada a Exeter: 2014 | 2012 | 2010 | 2008 | 2007 | 2006
Departament de Llengües Estrangeres