IESI la Bisbal

Organització i recursos

Alumna encarregada de la secció: Anna Roura de 3r de BUP A

Estudis impartits el curs 97-98

A l'I.E.S.I. de La Bisbal s'hi fan classes de tots els cursos de l'Ensenyament Secundari Obligatori (ESO) i també es fan classes de tercer de BUP i de COU, i dels últims cursos de FP.

El personal del centre

A'I.E.S.I. hi van 850 alumnes i hi ha 74 professors. Aquests professors són:

Joan Josep Alabort, Quim Alsina, Rosa Angulo, Àngels Aragonès, Lluís Arilla, Joan Baca, Lluís Bahi, Pep Bartrina, Rafel Brusi, Agustí Casanova, Bartomeu Cabello, Carles Campistol, Joan Carreras, Ramon Caralt, Josep Collell, Montse Coll, Rosa Corredor, Xevi Codolà, Jesús Culebras, Benvi Dalmau, Jordi Fanals, Martí Fabrellas, Joan Font, Josep Maria Fortià, Àngel Garrido, Joan Gay, Anna Gimbernat, Cèlia Ginjaume, Mercè Giralt, Ferran Gironés, Marta Giner, Pep de las Heras, Maria Juncà, Montse Lamarca, Anna Llenas, Isabel Llinares, Àngel López, Jordi Margarit, Lupe Martínez, Montse Mallorquí, Josep Mejías, Anna Monturiol, Ramon Monras, Josep Martínez, Rosalia Muņoz, Coralí Oliva, Victòria Oliu, Albert Palahi, Emma Pagès, Marc Palau, Margarida Pagès, Roser Parnau, Eugeni Penalva, Gabrial Paņuel, Montserrat Pi, Eva Plana, Pere Panas, Anna Prujà, Marina Puig, Fina Quera, Dolors Rico, Marta Riembau, Jordi Roca, Jordi Rodríguez, Roser Roura, Isabel Sala, Pere Saris, Antoni Serrano, Carme Serentill, Marta Sendra, Nuri Tarradellas, Joaquim Ventolà, Marta Vilaros, Santi Yepes, Conxa Comas.

A part de tots aquests professors, en el centre també hi ha 3 conserges, 2 secretàries d'administració, 3 objectors de consciència que fan tasques de suport al personal no docent i l'equip de dones de la neteja.

L'organigrama del centre

El director del centre és en Xevi Colodà i el sots-director és en Rafel Brusi. El cap d'estudis de professors és en Josep Maria Fortià i el dels estudiants és en Joan Baca. El secretari és en Joaquim Ventolà. La coordinadora pedagògica és l'Àngels Aragonès, l'encarregat de les activitats extra-escolars l'Eugeni Penalva, l'encarregada del menjador és l'Anna Prujà, el coordinador informàtic en Josep Mejías, la sots-coordinadora és la Marina Puig, la psico-pedagoga és la Montse Mallorquí, EAP la Conxa Comas i la coordinadora d'FP és la Rosa Corredor.

Les instal·lacions

Les instal·lacions estan formades per l'edifici de l'Institut, l'edifici d'FP, per sis mòduls de barracons i per algunes aules cedides per l'escola Joan de Margarit.
En total hi ha 32 aules. D'aquestes aules dos són laboratoris, una biblioteca, una sala d'audiovisuals i dues sales d'informàtica en les que hi ha uns 13 i 15 ordinadors respectivament.

A part de les aules, en el centre, hi ha dues sales de professors. Una d'aquestes sales l'anomenen "sala del vici", és la sala dels professors fumadors, i l'altre és la sala dels no-fumadors. També hi ha la consergeria i la secretaria.

Els alumnes del centre també comptem amb la "caseta blanca" que és allà on anem a fer gimnàstica quan no la podem fer fora, al pati, a causa del mal temps. També hi ha alguns cursos que en comptes de fer la gimnàstica a la caseta blanca o al pati de l'Institut, la fan al Pavelló Municipal.
També tenim un bar (encara que és en una caravana) on, a la mitja hora d'esbarjo, podem anar-nos a comprar l'esmorzar i alguna beguda.

[ Portada | Introducció | El Centre | Història |
| Caixa dels Trons | Anuncis | Estudis en preparació | Activitats Normals |