IESI la Bisbal

Introducció

Aquestes planes de l'IESI la Bisbal s'inicien a l'octubre del curs 97/98, amb motiu de l'EATP d'Informàtica de 3r de BUP, que dóna la professora Victòria Oliu, coordinadora de la plana de l'IESI.

En un principi això era un projecte per ser treballat a classe pels alumnes de l'EATP.

Però ara hem integrat dins aquestes planes les pàgines dels professors, alumnes i exalumnes del centre, que ja en feien, i també hi ha professors que aportaran la seva feina en arxius de text, perquè sigui inserida a la secció corresponent.

El departament d'anglès estudia la possibilitat de traduir les planes com a treball de classe pel curs vinent.

Els professors que preparen mòduls professionals i els nous batxillerats, aportaran la corresponent informació per ser publicada a Internet...

Estem al mes de novembre i les planes Web del IESI, que van començar a projectar-se a l'octubre, prometen convertir-se en un eix vertebrador i molt probablement esdevindran el fruit d'un autèntic treball col·lectiu.

El 4 de febrer de 1998 penjem per primer cop les pàgines del centre al seu lloc oficial.

Agraïments

Al nou professor de matemàtiques del centre Josep Mejías, arribat el curs 97/98, que ha tingut la paciència de guiar els primers passos de la professora coordinadora cap al món de la publicació de planes Web.

També cal reconèixer l'aportació d'en Toni Hermoso Pulido, alumne de COU del curs 97/98, que ha comprimit la foto de l'Institut per poder entrar a la plana sense desesperar-nos.

A partir del 28 de novembre, ja tenim Ciberassessors lingüístics. Són l'Ignasi Corney de COU lletres i l'Albert Barceló de COU ciències. Agraïments per totes les seves notes.

L'Ignasi i l'Albert, també han treballat amb els seus escàners privats per digitalitzar la majoria de fotos d'aquestes pàgines. Sort en tenim, doncs no hi ha forma possible de disposar de cap escàner decent a l'aula.

Curs 98/99

Iniciem una nova etapa d'aquestes pàgines, presentant la nostra escola a Europa en el marc dels Netdays 98

Aquest curs tenim Informàtica com assignatura als nous Batxillerats, enlloc de l'EATP de 3r de BUP del curs passat.

Des d'aquesta plana convidem a tots els alumnes i professors del nostre centre a participar per actualitzar i millorar la nostra Web.

Tot el personal de l'IESI la Bisbal queda convidat a publicar qualsevol mena d'escrit o treball escolar en la secció apropiada d'aquest lloc. Per a fer-ho poseu-vos en contacte amb en Josep Mejias o bé amb la Victòria Oliu.

Esperem que aquest projecte motivi tothom i sobretot, que ajudi a aprendre més i millor.

21 d'octubre de 1998: Hem estat premiats en el concurs de Webs de Centres del Netd@ys 98. Avui l'Honorable Conseller d'Ensenyament ens ha entregat els premis. Aquest reconeixement és una injecció de moral extraordinària que ens anima a tirar endavant i a superar les dificultats que patim.

17 de novembre de 1998: En el III concurs de Webs de Ciència ens donen el 1r Premi, categoria ESO, per el treball Els Vigilants de la Pluja, que recull la participació del nostre centre en el Projecte Europeu Comenius SMART durant el curs 97-98. El coordinador del projecte és el professor Ramon Monràs i el disseny de la presentació Web és una col·laboració de Victòria Oliu. Aquest Premi ha estat dedicat per tots els participants a la memòria de l'estimat professor i company Bartomeu Cabello, mort desgraciadament la setmana passada.

Curs 99/00

Contiuem treballt en la Web del centre. El tema central d'aquest principi de curs és la mobilització de la comunitat educativa per la dignificació de la zona escolar de la nostra ciutat.

Participem en els Netdays Europa 1999 organitzant dues Jornades de Portes Obertes a les aules d'Informàtica del nostre centre.

Aquest curs tenim alumnes de 3r d'ESO aprenent HTML en un crèdit variable i alumnes de Batxillerat que fan una optativa d'Informàtica.

[ Portada | Introducció | El Centre | Història |
| Caixa dels Trons | Anuncis | Estudis en preparació | Activitats Normals |