PORTADA

Banc de Recursos

WEB ZER

QUI SOM?
  • L'escola Jardí de Verdú és una de les quatre escoles d'Educació Infantil i Primària que componen la ZER Guicivervi. A dia d'avui comptem amb 63 famílies i un total de 89 alumnes i 10 mestres fixes a l'escola.
  • Els alumnes estan repartits en set aules:
            - Classe P-3 i P-4 (TEO): 16 alumnes
            - Classe de P-5 (LES TRES BESSONES): 8 alumnes
            - Classe de 1r (SCOOBY DOO): 11 alumnes
            - Classe de 2n (TOY STORY): 11 alumnes
            - Classe de 3r (SIMON I PUMBA): 18 alumnes
            - Classe de 4t (MR. BEAN): 9 alumnes
            - Classe de 5è i 6è (WILL SMITH): 16 alumnes
  • Aquest curs estem duent a terme un projecte a nivell de ZER que es diu "Z3R, 2, 1... Acció!". Aquest projecte s'emmarca dins d'un procés de canvi metodològic acordat a nivell de tot el claustre de la ZER, per tal de reconduir la nostra forma de treball i fer que aquesta sigui més competencial i adaptada a les nostres característiques singulars d'escola rural i amb internivells en una mateixa aula.
  • Els mestres de l'escola es coordinen amb els altres mestres de la ZER de la següent manera:
        - Coordinacions de Cicle: els dilluns 4t i CS, els dimarts Educació Infantil i els divendres CI i 3r.
        - Grups de Treball: Llengua, Matemàtiques, Revista, Tecnologia.
  • Les visites programades del Projecte Comènius pel curs 2.010-2.011 són:
        - Brugges (Bèlgica): del 3 al 10 d'octubre
        - Mayrhofen (Àustria): del 16 al 21 de gener
        - ZER Guicivervi: del 15 al 19 de maig
  • Enguany s'inicia el Pla Català de l'Esport, gràcies al qual els nens i nens de la ZER podran realitzar activitats físiques a nivell d'escola i de ZER.
  • El nostre centre és formador d'estudiants amb pràctiques.
  • A Verdú tenim una escola que no és una escola gran, és una ESCOLA a MIDA de cada nen i de cada nena.

• Aquí, a la  NOSTRA ESCOLA, tenim diversos nivells en una mateixa aula, això és un valor afegit i una forma d’enriquiment tant per l’alumnat com per la resta de membres de la comunitat educativa.

• El fet de ser pocs alumnes en una aula ens permet dur a terme unes activitats escolars i programacions molt més PERSONALITZADES.

• Disposem dels recursos informàtics (TIC) que podem emprar dins de l’aula com a eines innovadores pels nostres nens i nenes i que alhora faciliten el seu aprenentatge. Presentem una manera diferent de treballar a l’aula!

• Els nens i les nenes que assisteixen a l’Escola de Poble s’eduquen en contacte directe amb el seu entorn i per tant poden CONSTRUIR la seva personalitat des de les pròpies arrels que afermaran la seva PRÒPIA IDENTITAT i així adquirir l’AUTOESTIMA necessària er assolir amb èxit els aprenentatges futurs.

Ser alumne de la nostra ESCOLA RURAL és tota una garantia de:

TRACTE CÀLID

ENSENYAMENT PERSONALITZAT