PORTADA

2010-2011

Banc de Recursos

INFORMACIONS/NORMES A RECORDAR
  • Les famílies que vagin a buscar els nens i les nenes de forma habitual a l’escola, en cas de no poder fer-ho fer personalment, hauran de comunicar-ho al centre bé per escrit bé telefònicament.
  • Els pares i mares han de justificar al tutor/a del seu fill/a les faltes d'assistència al Centre. Els retards i les absències no justificades es comptabilitzen i es registren a petició del Departament.
  • Recordem també que la puntualitat és la base de tot ordre i treball.
  • Les portes es tancaran passats 10 minuts de l'hora d'entrada.
  • Després de la implantació de la 6a hora, els horaris pel curs 2.010-2.011 seran:
EDUCACIÓ INFANTIL EDUCACIÓ PRIMÀRIA
09:00-09:55 primera sessió matí 09:00-09:55 primera sessió matí
09:55-10:50 segona sessió matí 09:55-10:50 segona sessió matí
10:50-11:20 esbarjo 10:50-11:20 esbarjo
11:20-12:10 tercera sessió matí 11:20-12:10 tercera sessió matí
12:10-13:00 activitats lleure 12:10-13:00 quarta sessó matí
13:00-15:00 dinar 13:00-15:00 dinar
15:00-16:00 primera sessió tarda 15:00-16:00 primera sessió tarda
16:00-17:00 segona sessió tarda 16:00-17:00 segona sessió tarda
  • A l’escola disposem de servei d’acollida matinal de 8.00h a 9.00h del matí i de menjador escolar de 13.00 a 15.00h.
  • Després de dinar, els/les alumnes juguen a la pista. Es demana als pares que respectin aquesta activitat i que aquells qui vagin a dinar a casa no vagin a la pista en aquests moments.
  • De les 12.00 a la 13.00 els nens/es d'Educació Infantil estaran al càrrec d'una monitora i es faran activitats dins del recinte escolar.
  • Les activitats extraescolars es faran a partir de les 17.00.
  • Entrades i sortides dels nens/es d'Educació Infantil:
        - A les 9 del matí i a les 5 de la tarda, per la porta annexa.
        - A les 12 del migdia i a les 3 de la tarda, per la porta principal.
  • Les files es faran per cicles al pati i els tutors/es i acompanyaran els/les alumnes a les aules i a les sortides.
  • Els dies festius de Verdú són: 9 de setembre i 28 de gener.
  • Els dies de lliure disposició del centre són: l'11 i el 29 d'octubre i el 7 de desembre.
  • En cas que algun nen o nena tingui algun problema (refredat, malaltia...), ho haurà de comunicar al mestre/a mitjançant una nota dels pares.
  • En cas que l'alumne/a hagi de prendre algun medicament caldrà que els pares/mares signin una autorització i li donin al tutor/a juntament amb la recepta mèdica. Se'n guardarà una còpia a l'expedient de l'alumne/a.
  • La utilització de l'Agenda Escolar és una bona eina de comunicació entre escola i pares:
        -  Control de deures
        -  Notificacions escola-pares
        -  Notificacions pares-escola

-  És important que els pares mirin l'agenda cada dia per tal de fer un seguiment acurat del seu fill/a.
  • Per fer Educació Física s'ha de portar:
        -  Xandall
        -  Sabatilles d'esport
  • Quan hi hagi una foraula caldrà que els alumnes portin el xandall de la ZER.

• La higiene es un factor bàsic per a treballar els hàbits, ja que és el principal agent per protegir el cos d’agents infecciosos. Aquest hàbit s'ha de treballar tant a casa com a l’escola.

• Al centre existeix un protocol en cas de pediculosi.

• Al centre existeix un protocol pel que fa a la recollida dels nens a la tarda.

• Es recomana que, un cop a la setmana tots els nens/es duguin fruita per esmorzar, per tal de potenciar hàbits alimentaris saludables. Convé portar la fruita tal i com la solen prendre els nens/es d'Educació Infantil a casa (pelada, tallada...).
  • Pels aniversaris no es poden repartir invitacions, si no són per a tot el grup classe.
  • En cap cas es poden portar llaminadures al centre. En el cas dels aniversaris, es poden portar coca i sucs.
  • L'escola no es responsabilitza dels objectes de valor desapareguts (joies, joguines, mòbils...).
SEGUIMENT ESCOLAR
  • Les famílies rebran informació de l'evolució dels aprenentatges escolars dels seus fills i filles:
        -  EDUCACIÓ INFANTIL: es donaran informes a finals de gener i a final de curs.
            Durant el segon trimestre es farà una entrevista.

-  EDUCACIÓ PRIMÀRIA: es donaran informes al final de cada trimestre.
            Cada tutor disposa d'un temps per entrevistes.
WEB ZER