Escola Mossèn Ton Clavé, Vila-Sana
Escola amiga de

Projecte de ZER: Punt Edu (Biblioteca)
Projecte de 3 anys per posar en funcionament la biblioteca escolar.
Formació de tres anys del mestre responsable.
Lliurament del mestre responsable d’una sessió setmanal.
Novetats:
Nou espai de biblioteca.
Catalogació dels llibres que permet el préstec dins de l’escola i a partir de Nadal fora de l’escola.
Sisena hora de biblioteca per formar els usuaris i fer activitats d’animació a la lectura.
Introducció del diari de lectura a Primària.
Inici de l’ús de la biblioteca en anglès. Retolació.
Pares voluntaris que ajuden a folrar llibres, classificar alfabèticament el material…
Establiment d’una quota de biblioteca per eliminar les lectures obligatòries i augmentar el fons de la biblioteca de manera que cada nen pugui disposar de tots els títols que hi ha al centre, sense restriccions. Amb la mateiza inversió que feien els pares els nens tenen accés a un major nombre de documents.
Futur:
Lliurament d’un mestre tres sessions setmanals (Mínim).
Apertura de la biblioteca a totes les hores lectives i a hores fora d’horari lectiu amb el suport de les famílies. (Municiplaització de la biblioteca)
Nou espai més ampli i comfortable.
Augment del fons documental i varietat en quant a les tipologies de documents.

Més informació