Els agents del Pla

La multidisciplinareitat del Pla fa que sigui necessari la intervenció coordinada de diversos agents, entre els que podem destacar la Generalitat de Catalunya (departaments d'Educació i de Vice-Presidència), centres educatius, consells esportius i ajuntaments.

L'agent que interactua amb els anteriors, coordina i executa les activitats és l'Associació Esportiva Escolar (AEE). Es tracta d'una entitat privada amb personalitat jurídica pròpia i capacitat d'obrar, sense ànim de lucre, formada per persones físiques, els objectius de la qual són el foment, l'organització, la coordinació i la pràctica de l'activitat física i esportiva i d'activitats culturals, en un centre docent, fora de l'horari lectiu, tot potenciant la dimensió educativa de l'esport. L'AEE estructura la seva organització mitjançant la interacció dels següents agents:

Actuacions de la Junta directiva
1- Promoure, dirigir i executar les activitats esportives i gestionar el funcionament de l'entitat.
2- Admetre o suspendre als socis.
3- Convocar les assemblees.
4- Convocar eleccions per proveir els càrrecs de la junta directiva.
5- Presentar la memòria sobre les activitats de l'entitat, la liquidació de l'exercici econòmic, el pressupost i la programació per a l'exercici següent.

Actuacions del Coordinador
1- Assistir a les reunions i jornades de formació.
2- Elaborar i fer el seguiment del programa d'activitats esportives i culturals del centre i de l'entorn, en horari no lectiu.
3- Dinamitzar l'Associació Esportiva Escolar (AEE).
4- Nomenar i coordinar els dinamitzadors/es.
5- Tramitar les assegurances dels participants al Pla.
6- Emplenar l'informe memòria anual i tramitar la justificació de la subvenció.
7- Fomentar l'ús de la llengua catalana i la funció integradora i cohesionadora dins l'esport escolar.

Actuacions dels Monitors
1- Portar a terme l'activitat esportiva d'acord amb el projecte educatiu del centre.
2- Col·laborar directament amb el coordinador i amb els dinamitzadors quan s'escaigui.

Actuacions dels Dinamitzadors
1-Assistir al curs de formació CIATE en el cas de secundària o a la jornada formativa en el cas de primària.
2- Col·laborar directament amb el coordinador.
3- Participar activament en l'AEE i en les activitats del centre.

SES de Sant Llorenç de Morunys
Carrer de la Creueta, s/n
25.282 Sant Llorenç de Morunys (Lleida)
Telf. 973 492 009 - Fax 973 492 413