El lloc web de l'Escola Jaume Balmes de Santa Bàrbara

Utility Link | Utility Link | Utility Link
subglobal1 link | subglobal1 link | subglobal1 link | subglobal1 link | subglobal1 link | subglobal1 link | subglobal1 link
subglobal2 link | subglobal2 link | subglobal2 link | subglobal2 link | subglobal2 link | subglobal2 link | subglobal2 link
subglobal3 link | subglobal3 link | subglobal3 link | subglobal3 link | subglobal3 link | subglobal3 link | subglobal3 link
subglobal4 link | subglobal4 link | subglobal4 link | subglobal4 link | subglobal4 link | subglobal4 link | subglobal4 link
subglobal5 link | subglobal5 link | subglobal5 link | subglobal5 link | subglobal5 link | subglobal5 link | subglobal5 link
subglobal6 link | subglobal6 link | subglobal6 link | subglobal6 link | subglobal6 link | subglobal6 link | subglobal6 link
subglobal7 link | subglobal7 link | subglobal7 link | subglobal7 link | subglobal7 link | subglobal7 link | subglobal7 link
subglobal8 link | subglobal8 link | subglobal8 link | subglobal8 link | subglobal8 link | subglobal8 link | subglobal8 link

ESCOLA JAUME BALMES- Santa Bàrbara

INICI DEL CURS 2010-11

Ja hem començat el nou curs 2010-2011 amb un horari nou.

Com ja sabeu aquest any iniciem una nova singladura amb la modificació horària de l'alumnat de primària que entra a les 8:30 i d'infantil a les 9:30, la qual cosa provocarà de ben segur reajustaments d'horaris i d'hàbits. No us oblideu que a partir d'ara els nens i nenes sortiràn a les 12:30 hores.

L'altra novetat és l'acollida matinal a l'alumnat d'educació infantil, tant si tenen germans com si no en tenen.

Des del centre intentarem entre tots i totes que el canvi sigui el més natural possible, oferint-vos en tot moment l'ajut que cregueu convenient.

Així doncs, amb tota la il·lusió del món i moltes ganes, encetem aquest curs en el que donem la benvinguda a tots aquells xiquets i xiquetes que s'incorporin de nou, i per els que ja heu estat amb nosaltres, una salutació ben forta.

RESULTATS ELECCIONS CONSELL ESCOLAR

- SECTOR PARES / MARES-

El dimarts 23 de novembre es van portar a terme les eleccions de renovació del sector de pares/mares membres del Consell Escolar del nostre centre.

De les 558 persones amb dret a vot, van exercir el seu dret 70 persones, obtenint els següents resultats:

Sra. Mª Cristina Duran Canalda 31 vots

Sra. Rebeca Garcia Moreno 14 vots

Sr. Jordi Gisbert Aragó 31 vots

Sra. Teresa Rojas Baeza 48 vots

Per tant, són proclamades com a representants del sector al Consell Escolar les següents candidates:

Sra. Teresa Rojas Baeza i Sra. Mª Cristina Duran Canalda

I queden com a reserva els altres dos candidats.

RESULTATS ELECCIONS CONSELL ESCOLAR

- SECTOR MESTRES-

El dimarts 23 de novembre es van portar a terme les eleccions de renovació del sector de mestres membres del Consell Escolar del nostre centre. Les mestres escollides per a formar part van ser:

Sra. Mª Cinta Bel Farnós

Sra. Inmaculada Farnós Loscos

Sra. Mari Peransi Gallego.

About Us | Site Map | Privacy Policy | Contact Us | ©2010 Escola Jaume Balmes