L'Institut

L’Institut Ernest Lluch i Martín es troba ubicat a l’Avinguda del Castell s/n del municipi de Cunit, tot ocupant un edifici de nova creació estrenat el mes de setembre de 2008.

La Secció d’Ensenyament Secundari Ernest Lluch i Martí va néixer el curs 2002-2003 al carrer Conca de Barberà 10 (a l’antic edifici de l’Escola Pompeu Fabra) com a Secció adscrita a l’IES Camí de Mar de Calafell. Com a Secció, hem estat atenent joves cunitencs entre els 12 i el 16 anys fins que marxaven a centres de poblacions properes a fer els ensenyaments post-obligatoris.

Durant aquests anys el centre ha anat patint un progressiu augment del nombre d’alumnat, grups, professorat i ensenyaments. Actualment impartim Ensenyament Secundari Obligatori, Batxillerat i Cicles Formatius de les Famílies Professionals d’Imatge Personal i Informàtica.