CEIP CALAFELL II

Passatge del Ferrocarril, s.n. 43820 - Calafell.

Tf: 977 69 18 48.
e-mail: e3011121@xtec.cat

Sortides.

Al llarg del curs farem sortides fora de l'escola per ampliar aprenentatges en altres entorns (museus, audicions, visites culturals i/o lúdiques...). Les entenem tant importants com qualsevol altra de les activitats que es realitzen a l'escola i, per tant, creiem que seria bo comptar amb la participació de tots els/les nens/es.

A principi de l'escolaritat us demanarem una autorització general per totes les sortides que es realitzin dins el nostre municipi.
Les sortides fora del nostre municipi necessitaran una autorització específica, que ja us demanarem quan rebreu la informació detallada.

Quan els/les nens/es assisteixin al nivell que tanca cicle organitzarem unes colònies de dos dies (una nit). Les activitats, dates, pressupost i altres informacions es comunicaran oportunament.

Si voleu consultar les sortides previstes per aquest curs 2012- 2013, aneu al bloc de l'escola.

Altres sortides que es puguin proposar al llarg del curs seran aprovades pel Consell Escolar.

Darrera actualització:

11/06/2014.