CFA Edelia Hernández

de Viladecans

L'Associació d'Alumnes

• Història de l'entitat: L'associació del CFA Edelia Hernández és una entitat legalment constituïda, sense ànim de lucre i que està formada per alumnes i ex-alumnes i simpatizants.
  • Finalitats: Dinamitzar la vida del centre i donar suport a les iniciatives i activitats del centre.
  • Activitats representatives: Es realitzen diverses activitats, tant d'oci com culturals.
  • Octubre: Lliurament de graduats i Castanyada.
  • Novembre: Excursió a algun lloc de Catalunya.
  • Desembre: Festa de Nadal, amb una mostra gastronòmica intercultural.
  • Gener: Sortida a un balneari.
  • Febrer: Carnaval i Concurs de disfresses.
  • Abril: Sortida a algun lloc de Catalunya i concurs literari de Sant Jordi.
  • Juny: Sortida de convivències, durant tres dies, on es visita alguna ciutat d'Espanya. També es celebra la festa fi de curs, la finalitat és que alumnes i ex-alumnes es trobin i comparteixin experiències i vivències.

L'associació també gestiona altres activitats que són importants per a la formació de les persones adultes i que es realitzen al centre com l'anglès i el ioga.

Horari d'Atenció

L'associació estarà a la vostra disposició els següents dies:

• Dilluns: de 18:00h a 20:00h.

Si voleu posar-vos en contacte amb nosaltres, podeu enviar-nos un correu electrònic a l'adreça ASSCFA@hotmail.com o trucar al telèfon del centre (93.658 64 51).

SOM EL CENTRE

IOC ACTIC Aula Virtual del CFA

SEGUEIX-NOS!

Facebook Twitter Instagram Youtube