Esplai

En tota activitat educativa es disposa d'un marc general que és el que condiciona la intervenció i li proporciona uns límits en la qual desenvolupar-se.

Marc institucional: el centre d'Esplai

El Centre d'Esplai Alezeyas està situat al carrer Santiago, n 49-57 de Badalona, a l'Escola Santíssima Trinitat. L'escola és l'entitat titular del Centre i li dóna personalitat jurídica. Alhora, l'escola és un dels projectes de l'ordre de religioses trinitàries, que tenen una comunitat en el mateix edifici.

1. Orígens i naixement de l’esplai:

2. Síntesi històrica

El resultat que esta donant aquestes dues variacions esta sent positiu per que els nens estan responen be. Per intentar tornar a la normalitat s'estan fen uns cursets per la gent interessada en ser monitora i que tingui un mínim de 15 anys.

En la actualitat hi han dos grups d'esplai els petits que fan un esplai mensual