Mostra de teatre | Trobada de corals | Maletes pedagògiques | Suport CDECT

El Cant Coral és un excel.lent mitjà d'expressió musical col.lectiva. Esdevé base fonamental per a la pràctica musical a l'escola i té un paper molt important en la formació de xiquets i joves. Les trobades de corals de centres educatius del Baix Ebre van néixer l'any 2001 amb l'objectiu de transmetre als xiquets i joves el fet musical i coral com a element educatiu i de relació i amistat, i han estat possibles gràcies al treball de professors i professores de música i l'alumnat. L'objectiu de la trobada de corals és promoure el cant coral i conjunt instrumental a tots els nivells en els centres educatius de la comarca. També és important que els alumnes i les alumnes d'arreu de la comarca gaudeixin d'una jornada musical d'esbarjo i de convivència.

CONTINGUT DE LA TROBADA
Primera part: concert de les corals de forma individual. Cada coral interpretarà dues cançons del seu repertori.
Segona part: concert de cloenda de totes les corals.
Repartiment de diplomes i CD de la trobada anterior.

A QUI S'ADREÇA
Aquest trobades s'adrecen a tots els centres educatius de la comarca del Baix Ebre.

CENTRES PARTICIPANTS
Imatges: 19 i 26

TERMINI
El full d'inscripció es podrà trametre fins el 8 d'abril al Centre de Recursos Pedagògics del Baix Ebre.

PROGRAMA.

DATA I LLOC:19 i 26 de maig. Auditori Felip Pedrell (Tortosa)