Ensenyament amb ordinadors

Materials sobre noves tecnologies que
podeu trobar al CRP(1) (i 2)

Llengua
Ciències i Tecnologia
Llengua

L'Escola Arrel s'escriu amb una
Yachay Wasi de Bolívia

L'IES Josep Pla celebra l'any Pla

Torneu a tenir a la mà el full informatiu del CRP. Ja és el número dos amb les seccions habituals: un tema monogràfic, la relació de nous materials que podeu trobar al CRP i les experiències dels centres. Dins del tema monogràfic es presenta el paper de la informàtica a l'escola. La ràpida evolució de la tecnologia fa que de tant en tant calgui aturar-se per digerir el gran volum d'informació que arriba i reflexionar sobre quin paper hauria de tenir la informàtica en l'entorn escolar, tant per l'ús i formació del professorat com per l'ús de l'alumnat. Sobre aquest tema trobareu un article de reflexió fet per un company que porta molt de temps treballant en aquest terreny, i a continuació la relació de recursos existents al CRP, així com activitats de comunicació entre els i les mestres de la zona i també entre l'alumnat. Pel que fa a la resta de seccions, a més de la relació de nous materials disponibles al CRP, seguim gaudint de la col·laboració dels centres que des d'aquestes pàgines comparteixen les seves experiències. Fins aviat. Us animem a participar en propers números.