full3

l'Escola Bressol L'Arboç

Projecte d'Escola de Natura al
CEIP Font d'en Fargas

Cičncies experimentals i laboratori a l'ESO.
IES Francisco de Goya

Presentació

Amb una mica de retard rebeu el número 3 del Full Informatiu. Reemprenem així aquesta via de comunicació que vam iniciar el curs passat. El tema de fons recull una reflexió de Jorge Wagensberg, director del Museu de la Cičncia, sobre quč és la Cičncia en el qual s'assenyalen els principis del mčtode científic i es destaca la importŕncia que aquests s'apliquin, no a l'obtenció d'idees, sinó al seu tractament per tal que hi hagi rigor científic. També hi trobareu una síntesi del material de cičncies del nostre fons i el llistat de materials que hem adquirit últimament. Finalment una escola bressol, una d'infantil i primŕria i un institut de secundŕria ens expliquen alguns aspectes del seu treball a l'ŕrea de cičncies en el seus centres.

L'equip del CRP d'Horta-Guinardó

full informatiu crp seguent