Pàgina principal PuntEDU

Conte Compartit

Aquesta activitat és una iniciativa dels centres que, el curs 2006-2007, han iniciat el programa de biblioteques escolars Puntedu juntament amb el Centre de Recursos Pedagògics del Pla de l’Estany. En aquesta activitat, hi podran participar tots els centres de la comarca que ho desitgin.

Es tracta d'anar construint un conte a partir d'una situació inicial plantejada. Aquesta experiència conjuga el gust per la lectura i l'escriptura amb la utilització de les tecnologies de la informació i la comunicació.

Edició '07

Aquest curs hem d'agrair la col·laboració de 10 centres de la nostra comarca. Hi han parfticipat alumnes des de P3 i fins a 1r d'ESO que han realitzat 35 contes diferents a partir de les tres propostes inicials.

Llegir els contes realitzats

Desenvolupament:

En aquesta primera edició, hem comptat amb la col·laboració d’en José Luís Jiménez, company del CRP de la Cerdanya i guanyador del “Premio Internacional de Poesía Gabriel Celaya 2006 ” que ens ha preparat dos inicis de conte, un per a Parvulari i Cicle Inicial i l'altre per a 3r, 4t i 5è i l’Anna de Palol, alumna de 1r de batxillerat de l'IES Josep Brugulat de Banyoles, que ha preparat l’inici del conte adreçat als alumnes de 6è de Primària i 1r d'ESO.

Llegir la proposta sencera

Pàgina principal CRP