FULL INFORMATIU
Mediateca
MALETA ANGLÈS
A qui s'adreca:
Cicle Inicial de Primària.
Objectius: -
Incentivar la lectura en llengua anglesa.
It's a new material with 27 animated stories. They can help English teachers in their lessons because trey have different levels of reading. Also, they can find some ideas to work with these books: individual reading; library corner; listening, writing and oral activities.

Altres MALETES PEDAGÒGIQUES que tenim al CRP i que també podeu consultar.
Recull de materials sobre Pere Calders. Centenari del seu naixement.
50 anys dels aiguats al Vallès
Bloc de novetats de mediateca: hi podeu trobar els últims materials que ens han arribat.
MERLÍ Nou cercador de la Xtec de recursos educatius, en línia i físics.
Formació
FORMACIÓ Curs 2012-2013
Podeu consultar les adjudicacions de les activitats de formació en centre a partir del 5 d'octubre; la resta de formació a partir del 18 d'octubre

Experiències centres

De Cal Jepó a l'Escola Catalunya

1r Intercanvi teatral i lingüístic Sabadell-Perpinyà (INS Les Termes, INS Pau Vila, Esc. La Immaculada)
  • Ja estan en marxa les publicacions digitals
    La revista La Ceba de les escoles públiques de Sabadell
    El llibre de Sant Quirze de tots els centres educatius de S. Quirze del Vallès.
    Us aninem a participar-hi. Properament us convocarem.
  • Agenda 21 escolar. El 17 d'octubre es farà l'acte de signatura de compromís amb l'Agenda 21 escolar de Sabadell a la Biblioteca Vapor Badia a les 6h de la tarda.
  • Dia de la ciència. En el marc de la Setmana de la Ciència, el Departament d'Ensenyament organitza l'activitat La ciència en primera persona.
    Dia 21 de novembre 2012, a l'Auditori Pere Quart
  • Activitats al Museu. - Institut Català de Paleontologia Miquel Crusafont

. Concurs de contes Històries Fòssils
    . Durant la Setmana de la Ciència, aquest novembre, estem organitzant dues gimcanes adreçades a estudiants
  • Grup de treball EL MEDI coordinat pel CESIRE de ciències socials i ciències naturals. L'objectiu del grup és reflexionar sobre com hauria de ser un enfocament interdisciplinari de l'àrea del medi que integri les ciències socials i les ciències naturals. Els mestres interessats en formar part d'aquest grup podem ampliar la informació a + informació
Suggeriments
  En aquesta secció podeu fer-nos arribar els vostres suggeriments, idees i propostes per afegir al full informatiu digitalitzat.

Mare de les Aigües, 35 - 08206 Sabadell
93.727.76.99