Informació, materials i eines per a facilitar l'atenció personalitzada a l'alumnat amb NEE.
Seminari de NEE
Seminaris virtuals
La Weeb
Jornada creació materials
Programari Educatiu
Altres pàgines d'educació especial
MIC
L'agenda

Tauleta sensible
Mediateca dels CRP
Portada anterior

SPECIAL NEEDS
Virtual School Necessitats Educatives Especials
Versió en català del Departament d'Educació Especial

CEAPAT
CEAPAT. Ajudes tècniques On-Line
Base de dades de recursos del Centro Estatal de Autonomia Personal y Ayudas Técnicas

M.I.C.
MIC. Magatzem d'icones catalanes
Conjunt d'icones que representen elements de la nostra cultura i el nostre entorn.

Exposició: Los ángeles no tienen hélice
Los ángeles no tienen hélice
Exposició de creacions artístiques dels alumnes de l'escola: resum de l'experiència. C.E.E. Alba de Molins de Rei. (jminguil@pie.xtec.es).

Què és l'educació especial?
Aquest document permet donar a conèixer el treball que s'està duent a terme al
CP d'EE Els Àngels de Palamós. (jgarcia5@pie.xtec.es).

S.A.A.C.
SAAC. Ajuts tècnics per a la comunicació
Recull de sistemes augmentatius i alternatius i sistemes d'accés a l'ordinador per a persones amb discapacitats.

Adaptacions i modificacions
Adaptacions i modificacions del currículum
Material formatiu adreçat al professorat de les etapes d'educació infantil i primària per a l'atenció dels nens i nenes amb necessitats educatives especials.

Aules Hospitalàries
Mestres que treballen als centres hospitalaris donant atenció educativa als jove i infants ingressats (agorgas@pie.xtec.es).

Estimulació sensorial
Material d'estimulació sensorial Llistat de material i activitats pensats per a persones amb deficiència visual i que a més poden tenir afectada l'àrea motora, cognitiva, auditiva i emocional.(itapia@pie.xtec.es)