Un parell  de webs

Tecnologia diversitat i NEE

El passat 4 de setembre del 2003 es va realitzar a la Universitat Autònoma  de Barcelona una Jornada sobre Tecnologia Diversitat i necessitats educatives especials.

En aquesta pàgina trobareu el contingut de les 75 comunicacions així com els documents i enllaços proposats pels autors. Tot plegat un bon recull d'experiències, materials i experts que us poden ser de molta utilitat.

Aquesta  web s’està actualitzant ja que encara s’estan recollint les darreres modificacions en els documents presentats.

Sid@r http://www.sidar.org/

El Seminari SIDAR “Seminario Iberoamericano sobre Discapacidad y Accesibilidad en la Red” és un grup de treball permanent i voluntari, integrat per persones expertes en noves tecnologies i en la seva accessibilitat.

logo SIDAR

Els objectius dels seminaris

• Estimular el disseny accessible en el Web i la presència de la discapacitat a Internet.
  • Estimular l'intercanvi d'informació i investigació, en parla hispana, sobre l'evolució de les directrius, eines i normes d'accessibilitat a Internet.
  • Contribuir a la qualitat dels continguts de la Xarxa, tant en l'ordre tècnic com en l'ètic i en el d'estil; i promoure l'accés a la xarxa per part de les persones amb necessitats especials

En aquesta Web trobareu els apartats

• "En acció": amb campanyes a favor de l'accessibilitat, premis, Cursos de Desenvolupament i Disseny Accessibles, Congressos nacionals i internacionals relacionats per promoure l'accessibilitat en qualsevol moment.
  • "Recursos", amb  totes les Directives, normalització, legislació, etc.; documents del W3C-WAI, traduccions al castellà, català, gallec i euskera, entre d'altres documents d'interès per a desenvolupadors i dissenyadors, mètodes de revisió d’eines que s'han anat desenvolupant com tasques dels grups d'interès, ajudes als usuaris per a la personalització del seu navegador, etc.