25 - Abril- 05

Tallers 2005

www.xtec.es/dnee/jornada/

El dimarts 28 de juny del 2005 es realitzarà la VII Jornada de Tallers per a la Creació de Materials per l'Atenció a la Diversitat i l'Alumnat amb NEE que té com l'objectiu de crear materials específics que responguin a necessitats concretes d'uns alumnes que, a causa de les seves necessitats educatives especials, no utilitzen els materials estàndards.

Proposta de tallers

Les propostes dels tallers sorgeixen de les vostres necessitats que degudament estructurades es comuniquen al col·lectiu de professionals que són convidats a col·laborar. Cal tenir present que per fer un taller és necessari:

• Una proposta concreta d'un material a elaborar que ha de correspondre a una necessitat que s'ha de cobrir.

• Una persona o un equip que es faci responsable de la coordinació de l'activitat, dels continguts i d'altres aspectes pedagògics del material.

Des de l'organització ens ocuparem de: difondre l'activitat, cercar l'equipament, proporcionar el suport tècnic i publicar els materials al web i en un CD-ROM quan sigui possible.

Es poden fer noves propostes des de la pàgina dels tallers o bé mitjançant un correu electrònic a jfonoll@pie.xtec.es.