Tauleta sensible
Mediateca dels CRP

22 - maig - 2006

Presentació dels Tallers de creació de materials 2005/06

El 27 de juny realitzarem VIII Jornada-Taller de Creació de materials on els professionals que donen atenció educativa a l'alumnat que requereix atencions especials, perquè en equips de treball col·laboratiu. Aquesta jornada té la voluntat de conjugar:

• la necessitat de materials específics que té l'alumnat amb NEE

• la feina de creació de materials personalitzats que realitzen els professionals

• la facilitat de treballar amb eines informàtiques, tant per part del professorat com de l'alumnat

• les tècniques de treball col·laboratiu, on es comparteixen les inquietuds i els coneixements per aconseguir acabar un material.

Proposta de tallers

Les propostes dels tallers sorgeixen de les vostres necessitats que degudament estructurades es comuniquen al col·lectiu de professionals que són convidats a col·laborar. Cal tenir present que per fer un taller és necessari:

• Una proposta concreta d'un material a elaborar que ha de correspondre a una necessitat que s'ha de cobrir.

• Una persona o un equip que es faci responsable de la coordinació de l'activitat, dels continguts i d'altres aspectes pedagògics del material.

Des de l'organització ens ocuparem de: difondre l'activitat, cercar l'equipament, proporcionar el suport tècnic i publicar els materials a la web i en un CD-ROM quan sigui possible.

El calendari previst per aquesta

• Fins al 29 de maig: publicació de les propostes de tallers.

• Des de l'1 de juny: inici de la preinscripció.

• El 12 de juny: publicació dels admesos.

• A partir del 13 de juny: treballs preparatoris via Internet.

• 27 de juny de 2006 dia de la Jornada -Taller

Les propostes rebudes més enllà del 29/05/06, poden tenir problemes d'organització.

Primeres propostes per aquest 2005/2006

Ja han sorgit dues propostes que s'aniran concretant d'aquí a la realització de la convocatòria dels tallers de creació de materials d'enguany.

• Elaboració d'activitats Clic amb incorporació de noves categories al FACIL.

• Creació d'una base de dades de suport per a l'elaboració d'Adaptacions Curriculars Individualitzades (ACIs).

Animem des d'aquí a tothom a proposar altres propostes i a estar atents al desenvolupament i publicació de les propostes, per tal d'integrar-se en aquell taller que resulti més motivador.